15 juni

ja idag har jag börjat på på mitt sommar jobb. jag skulle träffa chefen klockan 8 imorse. men hon kom inte så jag sökte upp henne när jag hade väntat i 15-20 minuter. hon hade haft det stressigt på morgonen att hon hade glömmt mej bara.
men det gick bar idag. jag behövde inte göra så mycket jag fick kola på och göra små saker bara.

det värsta som hände var att jag skulle ta ner ett glas från en hylla på lunchen. det trillade i golvet och det blev glas spliter över hella golvet. lunch rummet låg på en avdelning. så när jag skulle gå ut och fråga om var sopen var så blev dom glad att det bara var ett glas. dom trodde troligen att en pasient hade ramlat och när dom förstod att det bara var ett glas bled dom lättad.

på eftermiddagen hade dom sommar fest på avdelningen. det var bakelser och typ 6 sortes kakor.

sjuksystern på avdelningen är jätte söt han har precis tagit examen till sjuksyster. han påminner lite om en person som jag gick i skolan med. men han är rolig och försöker väkligen hjälpa mej och stötta lite.=) =)

men men det var min dag på valla sjukhem. jag tror inte det har hänt så mycke mer. men hej då och god natt

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Trevligt :D Och bara så du vet det så är det inte ensammen om att he sönder glas. Jag brukar slå sönder några stycken här hemma lite nu och då. Och en gång slog jag sönder ett kristallglas hos farmor, oops ;)

2011-05-28 @ 20:09:45
URL: http://viiktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0