goder morgen

Nu har man vaknat till en torsdag som är den sista dagen innan man ska ta studenten. Kan inte riktigt fatta att det är i morgon man tar studenten. Ligger just nu i sängen och längtar efter min lilla fartdåre. Kan inte riktigt fatta att man kan längta efter någon som bara biter en i tårna på morgonen. Men han är så gosig att man kan dö på morgonen.



ja just det ja jag har glömmt att berätta att hon katten som vi köpte har nu visat sig vara en kille. Mamma som ville ha en hona skämtade om att vi skulle lämna tillbaka honom. Ialla fall så är nu namnet Linus och inte Lisen som jag tyckte va så sött

Kommentarer
Postat av: Ingrid - med bebis i magen

åååh vad mysigt med kattunge :)

2011-06-09 @ 10:10:37
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Ja, det är jättebra med mig. Hur är det med dig? :)

2011-06-09 @ 10:53:28
URL: http://ericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0