skilsmässa


ibland så funderar jag värkligen på om man inte kan ta ut skilsmässa mot sin bror. jag blir bara så galen på honom, som just nu. vi två ska ta hand om pappas hus nu i veckan då han är utomlands. ja det är ju inte så värst svårt, om ja nu inte pappa hade lånat ut sin bil till en av hans kompis (tror nästan att han gjorde det för att jag inte skulle köra den när han är borta). så nu har vi bara min brors biol som är en stor skrothög som jag totalt vägrar att köra. så nu måste jag planera allt efter hur bussarna går och det går inte så värst många på en dag.



idag så ska jag försöka att handla nu när jag åker in till stan för ett möte. men jag känner att det kommer bli stressig om jag ens hinner handla. men jag måste det om vi ska ha mat, för min bror skiter totalt i att ens försöka hjälpa till. han skulle nog göra så att huset ser ut som en soptip om jag inte skulle vara här.



jag försöker också övertyga pappa som är ganska fjantig av sig att vi klarar oss själv och att han inte ska oroa sig över oss. men funkar inte så bra om min bror ska vara här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0