linje 2

jag tycker om att åka buss. det är så rofyllt och man kan försvinna bort till sin egen värld ett tag. man kan tänka på det som har eller kommer hända eller något helt annat. där kan man sitta och bara vara sig själv utan att någon ska klaga på ens kläder eller något likanande.

det är därför jag tycker om att åka buss. när man åker behöver man inte heller fatta massor av beslut. man behöver inte bestämma vilken väg den ska köra eller liknande saker. det ända man behöver betämma är när och vart man ska kliva av.

när jag har något på hjärtat något svårt beslut att fatta, om det har häntnågot eller om jag bara behöver tänka lite så flyr jag till bussen.

 

jag skulle lugnt åka buss hela dagen om det skulle behövas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0