höst ångest

jag kan kanske skylla på hösten att jag är så nere. men jag tro att det finns någon förklaring som stämmer bättre.

jag är i alla fall så less pä allt som finns så jag skulle nog kunna bli sur på folk bara för att jag är less. men det är mycke nu också

skolan- jag har så grymt mycke läxor och prov
jobbet- känns som dom ringer mig varje dag och vill att jag ska jobba
studenten- hör nog till skolan men jag mår bara dåligt över att höra ordet
.....- en person som just nu värkar bara gilla att gå mig på nerverna

hoppas att det går över snart

Kommentarer
Postat av: Emmy

sv: Vad kul med tjejkväll :-) Jag har precis kommit hem efter att ha varit och fikat med en kompis. I kväll ska jag nog bara ta det lungt, ev ta itu med smyckesbeställningar jag har liggande.

2010-09-29 @ 14:20:24
URL: http://emmymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0