god morgon

god morgon världen. världen som man inte vill leva i. men ändå måste kämpa i mot. fattar inte varför ju jag måste vara vaken redan. men det är nog för denna värld. trött trött men kämpa är mitt förnamn. vad gör du då? troligen inget viktigt. vem gör något viktigt den här tiden på morgonen. men du kanske är en såndär morgon människa eller annars har du inte hunnit lägga dig än. inte vet jag. var är solen solen som dom har lovat idag. jag ser bara moln moln och ännu mer moln. man får då hoppas på att det inte börjar regna. men det skulle igentligen inte göra någon skilnad för min del. hoppas att du har det bättre

av zandra


Kommentarer
Postat av: Josefin

Finns här för dig !<3

2010-09-05 @ 13:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0