trött

ja nu är det måndag igen. jag har sovit ganska dåligt i helgen så jag är grymt trött. men det kommer nog gå över för hoppningsvis.

sitter nu på skolan och försöker fördriva en lunch rast. jag kom nyss tillbaka till skolan efter ett besök hos läkaren för att kolla knä mitt. jag har haft ont i den vissa perioder efter jag skadade mig. så nu ska jag kolla om det är något fel eller om jag måste leva med smärtan. därför ska man nu börja gå till sjukhuset stup i kvarten. det som är mäst roligt är att alla tror att jag går och har uppkörning. så jag har fått höra några gånger idag "lycka till". man det är mäst bara kul att dom är lika nevör för min uppkörning när man inte ens har den. =)

nej nu ska jag gå. hej så länge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0