e-mobbing

idag på skolan så hade vi en efftermiddag för just e- mobbing. ja det mäste visste man men det var bra ändå att ta upp det. för det är den växande mobbingen oc då kan man inte bara gömma undan det.

att säga vad man tycker och sedan bli kallad för cp skadad eller du i huvudet. det ska man inte behöva att få höra ens om amn sitter vi en dator. du tycker något och sedan tycker någon person som läser det att du borde inte få leva och säger rakt ut att du borde gå och dö någon stans. ja jag tror att dom flesta som bloggar har nog någon gån fått en sådan kommentar. jag säger bara vad ska man igentligen göra man raderar det och säger sedan att man inte bryr sig. jag tycker att det är svårt och nästan omöjligt. därför tycker jag att du som kan det får gärna höra av dig och berätta hur just du gör. för jag kan i det i alla fall inte det.

jag tycker inte att man ska axeptera sådant betende., inte ens på internet. genom detta inlägg så vissar jag i alla fall att jag bryr mig och det borde du göra också. för då har vi kommit en liten bit på vägen mot e- mobbingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0