sol

jag tycker att det är så häligt att solen äntligen har lockat sig fram från sitt gömställe bakom målnen. man blir nästan sugen att gå ut en sväng. men det blir troligen inte. eller kanske kan det bli att man går liute tidigare när man ska till jobbet så att man kan ta en extra tur. men nackdelen är att mn blir så himmla blött om fötterna. jag hoppas att dom snart kan skrapa bort slasket. men troligen blir inte det av.
jajaj men man kan glädjas över att det snart är vår i alla fall. det tycker jag känns skönt.



men men som jag sa nyss så ska jag iväg och jobba snart. det känns så frästande. men man ska se allt posetivt hela tiden. jag har ju bara två dagar kvar tills jag går på lov.

hur många dagar har ni kvar eller har ni redan påsklov?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0