hemma

 
nu är jag hemma igen. jag fick bara lov att ta en lång promenad i det fina vädret. man måste bara njuta av vädret när det är så här fint. det känns näste som att det är vår nu. men jag kan slå vad om att det kommer komma mer snö eller kyla innan våren är här på riktigt. men man ska ju njuta ändå så länge värmen varar.

körningen gick super bra. det hände inga misstag som var för stora. och det är ju tur.

jag sitter nu och håller min sjuke bror lite sällskap. det känns nästan som att man jobbar när man är med honom ibland. jag måste springa och hänta saker åt honom typ hela tiden. men man får hoppas att han blir frisk snart.


100308

god morgon

nu är jag tillbaka efter min lång helg. jag kan alvaligt inte fatta att det redan nhar gått två veckor av praktiken. men gud va fort det igentligen går. men nu har man i alla fall lov och det är så skönty. jag fattar inte hur jag skulle har överlevt om jag skulle ha lovet sist på praktiken.

jag ska snart ner på stan en sväng. sen blir det väll bilskolan innan man beger sig hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0