100312

hejhej

urs vad jag skriver sent men men så blir det när man har fullt upp. idag har jag varit på benen och hållip på heltiden. först imorse så började jag på en läxa som ska vara klar på torsdag. sen tog jag en promenad i det fina vädret. när jag kom hem igen så började jag baka som jag hade lovat mamma. sen lite matlagning. när jag hade ätit så fortstte jag på läxan.men jag tror den är klar nu. efter det tog jag en tur till bankomaten för att ta ut pengar till imorgon. när jag kom hem så ringde jag pappa för att förvarna honom. sen var det att söka rätt på väska jag ska ha och nyss landade jag i soffan äntligen.

jag så har min dag varit. nu ska jag ta det lugnt och ladda inför i morgon.

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0