sjuk

f#¤&¤n jag har blivit sjuk. har dragit på mig en sjukt sjön förkylning. det är bara så typiskt. men jag ska ignorera den. för i kväll ska jag iväg på hamnfesten opch ha kul och inte ska den störa mig.

igår var jag där också en sväng men mamma efter jobbet. kul att man blev uppraggad av en 53 årig man som trodde att jag var minst 35 i öl tältet. sedan när mamma om så trodde han att hon var 40 högst. så när jag berättade att hon var min mamma så fattade han sitt misstag. men han ändrade sig och sa då att jag måste vara minst 25 punkt slut. han trodde inte på mig när jag sa hur gammal jag var. haha det var ganska kul.
men jag fattar inte varför en 30 åring skulle falla för en 53. men men så är det nog i jungels heta liv =).

har ni det bra eller? jag tycker att ni kan svara i alla fall för annars så tror jag att ni har dött =)

ne nu ska jag sätta mig på balkongen och sola lite. innan jag går ner på hamnfesten. jag hoppas att jag får tag på josse och att hon ska i väg dit i kväll annars så dör jag.

hej så länge

Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

2010-07-05 @ 08:47:28
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0