våga fråga =)

jag nu ska jag köra igång en frågestund iogen. jag håller tummarna på att det kommer att komma ionn fler frågor den här gången än förra. ni har till på söndag att ställa alla dumma eller inte dumma frågor mellan himmel och jord.

fråga på


hejhej

jag kan hålla med om att det är ganska dålig uppdatering här. men det beror på att jag har haft fullt upp den här veckan och att jag än inte kan komma in på bloggen genom min datror. men nu är jag här i alla fall snart ska jag åka inte till stan igen för att se på hockey. det är länsderby så man måste ju gå. känns som att jag bara går när timrå spelar imot modo. men det bär nog för att det är det ända laget som man kan hoppas på lite späning imot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0