vad hände under 2009

  • jag startar min blogg
  • jag börjar sms med henrik. efter ett tag så träffas vi och jag bli kär. det varar ett tag tills vi gjorde slut.
  • jag spelar culing för första gången. tyvärr så skadade jag mig också på det.
  • blir hjärn tvättad att tycka om hockey ps det är facktist ganska kul
  • ser foppa göra comback två gånger och näslund en.
  • blir inrerjuvad av svt om módos dåliga spel
  • skadar mig på apu,n
  • jag far på semester som gick helt åt skogen
  • har varit på örnexpo, högakusten expo och nolia mässan
  • jag har varit på curling EM
  • jag har blivit besatt av stig larsson

jag kommer inte på något mer som har hänt. eller det har hänt mycke mer men jag kommea inte på något stort som har hänt.

jag la ut den här före nyår men det värkar som att den inte kom fram på bloggen så nu försöker jag igen.



va?

under tiden jag inte har bloggat har jag fått en dum kommentar. den sa med rätta ord att jag borde dö. det är inte precis det man vill höra. jag vet inte om du som skrev den läser det här men jag vill ändå säga. man säger inte så åt en person och dom tankarna får du hålla för dig själv. min stavning så kan jag hålla med om att den är dålig men när man har dyslexi så är den inte så bra.

och om min blogg är så dålig behöver du inte läsa den. det är ju ingen som har tvingat dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0