trött

hej hej kom för typ två timmar sedan hem från världens härligaste slalom dag. jag och josse for till skule för att åka i en "lite" större backe än i bjästa. det var hur härlig backe men det var tråkigt att det gick snabbare ner än upp. men det var bra det med för då kunde man prata och ha kul med sin kära vän också. ja i alla fall så är jag grymt trött nu men det är troligen för all luft man har fått. hoppas att man kommer att sova gott också.
inga skador idag men har bara lite ont i armbågen pga närkontakt med liftstolpen. men det ska vi inte gå mer in på nu.

nu ska jag bara slappa i kväll och bara ta det lugnt.

psst ni glömmer väll inte att ställa alla frågor ni har. imorgon ska jag svara på alla och då hoppas jag att det är många. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0