sur

 

jag är inte laddad för att börja skolan imorgon. urs blä och fy. men man måste ändå gå.

dagen har inte blivit som jag ville. jag har fått hjälpa min bror med hanns bil. om jag säger så här vi fick putta bilen en ganska lång bit. isbit är jag nu.


vaken

god morgon alla glada morgon människor. till er andra som inte läser den här så direkt tidigt så hej hej.

imorgon börjar skolan det känns både drygt och skönt. men då vill man ju sova länge dagen före men nej. jag vaknade vi åtta. vet allvaligt inte varför men men. så n är jag vaken ialla fall. jag har hunnit startat min wake-up lampa för att den ska funka bra imorgon bitti. jag säger bara en sak om jag försover mig imorgon är det troligen inte för att jag inte vaknar, det är för för att jag har fått härt fel av ringsignalen.
det finns 8 olika signaler fågel parning (låter så ialla fall), flod, bondgård, fågelkvitter, fågle vid vatten, ko parning, och någon som jag ibte vet vad det ska låta som. (förlåt alla prydda människor för det ovan men det låter så ialla fall. troligen finns det någon vettig förklaring på vad det ska vara). men åter till saken det är igentligen inte själva signalen som det är fel på. men jag har än inte hittat ljud knappen så det är hemskt hög volym.

ne men nu ska jag gå och äta frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0