skolan

ja jag sitter på skolan har nyss blivit klar med aalla frågor tog lite tid men jaghoppas att ni blir nöjda. ska snart gå på nästa lektion som är den sista för dagen. sen blir det att begesig ner på bilskolan för att göra lite teori innan man går hem.


svaren på frågestunden

lingonsylt
hihi gillar du mitt namn eller vet du inte vem jag är nu? du ville ha frågor här får du några
haha kul namn ja det är inte svårt att gissa vem du är =)
1.skulle du våga träffa någon du bara har pratat med på internet?
jag tror inte det men det beror nog på var personen bor och om någon nära mig känner den personen.
2.vilken färg beskriver dig bäst?
gud vilken fråga vilken färg?? jag tror nog då att jag väljer blå.
3.om du fick vara en person för en dag vam skulle du vilja vara då?
är jag inte en person =). ja jag fattar jag skulle då vara mika. han värkar ha en sån energi och värkar vara så söt och snäll också.
4.varför kallar du den hära frågestunden för "våga fråga"?
för ingen vågade fråga förra gången.
5.varför funkar inte din dator?
jag tror att den har blivit attakerad av virus men det går inte få bort.
6.om du fick döda en person vem skulle det vara då?
jag skulle då döda terorbombarnas ledare
7.varför läser du min blogg?
för att du har lite humor i din blogg
8.vilken sorts bloggar tycker du inte om?
dom som har lite eget i sin blogg
9.vilken sport skulle du vilja prova på?
jag skulle vilja prova på rodel eller tennis kanske
10.tycker du att jag är dryg?
ja lite men det är bara kul
11.vem är den andra som skriver då här mycke frågor?
det är min vän viktoria
12. vilken är din största rädsla?
att bli dödad eller bli på körd
13.vad äter du till frukost en vanlig dag?
mjölk och mackor
14.när du skaffar bil hur ska den då se ut?
jag vill ha en rosa bil med rosa husvagn
15.gick det bar med vatten läckan som ni hade i sommras?
ja men det blev vatten läcka igen för bara några veckor sedan.
16.om du vann massor av pengar och i samma veva bliv dödligt sjuk var skulle du då spendera pengarna?
jag skulle nog lägga dom på forskning för att komma på ett bote medel mot sjukdomen
17.om du hamnar i en situation där du bara fick välja en av dina vänner och dom andra
skulle bli dödade vem skulle du då välja?
gud va taskiga frågor du ställer. jag skulle inte välja någon av dom för att vara rättvis.
18.tror du att du kom inte mer att sticka,lösa korsord ,spela bingo när du blir gammal?
det får vi se då kanske om det går vägen.
19.varför är den där tjejen i din klass så dum mot dig?
håller du koll på det också. det får du nog fråga henne. jag vet allvaligt inte
20.räcker det med 20 frågor från mig?
ja gott och väl tack så mycke

Josefin
Vad är det roligaste du vet att göra?
skriva tror jag men det är alltid det är så¨super kul när jag har världens insperation
Vad är det pinsammaste du gjort någonsin?
allvaligt så vet jag inte vilket som är det pinsamaste men det kan väll vara när jag råkade köra på en kille som jag och minna vänner hade spantat in ungefär en vecka en sommar när jag var ute och cyklade vid sommarstugan.
 Tror du att du kommer klara körkortet på första försöket?
det får man väll hoppas på i alla fall men jag vet inte inget man tänker på.
några frågor iallafall :)

lina b
jag har läst någon gång att du hejar på skellefteå får man undra varför och om modo och skellefteå skulle mötas vem hejar du på då?
jag hejar på skellefterå för att dom är bra och jag hejar häldre på dom är på timrå. om modo och dom mötts så hejar jag nog på båda två men skälvklart går nog modo först tror jag men jag blir även glad om skellefteå vinner.

maja
kan du inte ha mer foton på din blogg. jag tycker att du är så duktig. ja men nu till frågan
vilken är din favorit författare och favorit bok?
min favorit författare är nog bo r holmberg och stig larsson. favorit bok är diagnos mord.

lilla flickan
hejhej kul med frågestund. hihi då måste man ju klämma ur sig något också.
viket är ditt favorit plagg och vilket skulle du aldrig sätta på dig bland folk?
mitt favorit plagg är minna pyamasbrallor det jag inte skulle ha satt på mig är mjukiskläder få ångest av att ha det bland folk.
synd att det inte gick så bra för dig på tävlingen men jag håller tummarna för dig på nästa. har du lämmnat in bidraget än?
jag jag har lämnat den. det var typ förra veckan som sista inlämning var. jag hollerockså tummarna fick veta att det var många som hade lämnat in så vet inte om man ska tro att det kommer att gå bra.

Viktoria
Nu får du några frågor :D

1. Kan du kasta macka?
nej jag tror inte det. har inte provat så kanske med lite tränintg så kan jag.
2. Tycker du att killen ska bjuda första gången man gör något tillsammans?
nej det tyycker jag inte. det skulle vara ganska sött men inget krav.
3. Tror du att det finns liv på andra planeter?
ja det tror jag facktist ganska coolt igentligen. =)
4. Har du någon gång tänk att det skulle vara bättre att vara kille?
ja när man blir gravid och kommer födda så skulle jag vilja vara kille. men annars så trivs jag att vara tjej.
5. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
NEJ det tror jag inte att jag skulle klara. jag är så fasligt höjdrädd så det ända som skulle göra så att jag hoppas är nog om någon puttar mig.
6. Har du somnat på något konstigt ställe?
det konstigaste stället jag somnat på är i kyrkan på julottan. ingen märkte det som tur var. =)
7. Vart tor du att du kommer köpa din matvaror när du köper de själv?
det beror nog på vart jag bor. om jag bor kvar här uppe inorland så kommer jag nog köpa på coop. men om jag flyttar neråt i sverige så kommer jag köpa på netto.
8. Tycker du att man ska hålla det man lovat till punkt och pricka?
det beror nog på vad man lovar förnågot.
9. Om du skulle måsta välja en sak att vara allergisk mot vad skulle det vara, Gluten, Laktos eller nötter?
jag tror jag skulle välja laktos eller gluten. för det kan man bytta ut. jkag skulle aldrig välja nötter för det finns förtusan i allt.
10. Vill du kunna skriva med båda händerna?
ja det skulle jag vilka kunna. det skulle vara ganska skönt när man får skriv kramp eller något sånt.
11. Vad väljer du socker eller salt?
socker för det är godare =)
12. Vad tror du att du kommer göra då vi gått ut OP3?
o9m jag gör som jag vill nu så kommer jag jobba ett år och sedan ska jag fortsätta plugga för att få ett bättre jobb.
13. Vad gör du om du får hicka?
jag sväljer tre gånger elller annaars så hickar jag bara på tills det tar slut av sig själv.
14. Vid vilka tillfällen går du till kyrkan?
jul har vi trdition att gå till kyrkan. men över det så blir det väll på skolavslutningar.
15. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
jag det tror jag på än så länge i alla fall.
16. Hur länge skulle du kunna klara av att vara helt själv?
det beror nog på vad jag har gjort före. om man har varit blan folk mycke och haft alla halsyskon hemma så skulle jag lugnt klara mig själv en vecka. men annars i alla fall tre dagar innan jag vill ha någon att prata med. 
17. Hur ser din drömkille ut och hur ska hans personlighet vara?
min drömmkile ska vara smal och har lite klädstil men inte för mycke. han ska värna om sitt uteende och inte äta godis hela tiden. ha ska tycka om att röra på sig så att jag kan ta med han på spring rundor men han ska också kunna dra med mig lite när jag är för lat. men han ska inte vara för över och träna varje dag. han ska ha egen vilja och inte vara blyg. men han ska kunna ofra lika mycke som jag gör på honom ska han göra på mig. han ska vara romantisk och kunna hitta på olika romantiska saker. om jag har honom till jag flyttar hemifrån så ska han kunna eller i alla fall hjälpa till hemma han ska inte vara en lotgris som kastar allt på glovet men inte heller en perfektionist som har klinsik rent. han ska kunna städa, tvätta och diska så att han intehella tiden måste ha hjälp. han ska kunna se själv när det behövs. han ska tycka om att hitta på olika saker och inte bara sitta hemma. ha ska munna planera men även kunna göra lite saker i impuls. han ska ha humor och kunna muntra upp mig men även veta när det är bra att hålla sig på avstånd. han ska hjälpa mig med saker som jag inte kan men även låta mig försöka innan han rycker in.

ja det är det jag kommer på just nu jag skulle allvaligt kunna fortsätta med mycke mera. men ni fattar troligen ändå hu8r jag vill ha honom. jag hoppasatt jag kommer att hitta honom. men med dom hära kraven kommer det troligen att bli svårt.
18. Om du var tvugen att äta samma mat i en månad vad skulle det vara?
jag skulle då äta salad för det kan man förändra och äta på olika sätt
19. Vad är det svåraste med att köra bil?
än så länge så är det svåraste att hålla koll på allt óch alla växla, bromsa, kopla svänga på samma stund.
20. Kan du stoppa in et helt mariekex i munnen?
haha jag har aldrig provat så när jag läste frågan så gick jag direkt ner och provade. så svaret är ja jag fick in den =)


jag hoppas att ni har fått svar på allt ni har velat veta. jag vill även säag tack till alla frågor och ett stort tack att ni vågade ställa alla frågor. ni har inte dött av det heller. jag hoppas att ni kommer att våga komentera nu också. men i alla fall så ett stort tack till alla som läser och stöttar mig varje dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0