måste veta

jag har fått höra en sak som jag inte kan släppa. jag har funderat på den saken ett tag och jag undrar nu om det värkligen stämmer.

jag har fått veta att större delen av op2 (den klass jag går i) tycker att min bror är snygg, söt och skulle kunna tänka sig att bli ihop med honom.jag skulle vilja veta om det stämmer att han har gett ett så stort intryck på er?

men om större delen av min klass skulle vara kär i honom. vi är 23 i klassen 2 är killar och sen så kan jag lungt räkna bort mig. så skulle det vara mer än 10 personer i min klass som tycker det ovan. jag kan bara se bilden framför mig om han skulle göra slut med sin flickvän och komma och hälsa på i min klass.


är större delen av op2 på nola kär i min bror? du får kommentera anonymt om du känner för det jag måste bara veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0