hemma

 
nu är jag äntligen hmma efter mitt  tränings pass. på ett vis kännds det jätte skönt. men jag kommer ha lite värk i morgon och då menar jag inte tränings värk jag menar mer typ fasligt ont i ryggen. men sån värk har jag levt med ett tag så jag tror nog att jag kommer att överleva.

idag har jag haft en sån där psykisk dag i vissa delar. jag har fått två utskälningar och en person sårad. men som tur var så har jag rett ut alla tre hoppas jag i alla fall. men jag vill bara skratta åt saken just nu.

vem är sandra?

på en av bloggarna som jag läser så hade dom frågat 118800 vem dom va. så klart så fick jag också lov att testa såhär blev svaret.

sandra är en härlig ung brutta som älskar att softa och hänga ut med kompisar och inte göra något vettigt överhuvudtaget förutom att busringa,snacka skit, skvallra om killar, ragga killar, kolla på tv och annat dumt som man kan göra för att fördriva tiden. hon är en härlig brud som alltid är glad och på gott humör.

gud va vissa delar stämmer. jag tycker att ni ska prova skit kul.



skolan

nu är jag på skolan. käönns ganska drygt men men man kan ju inte göra så mycke åt saken. vi har bara en lekton kvar innan dagen är slut. det är ju posetivt i alla fall.

till alla nya läsare vill jag välkomna er.

till er andra så kan jag förklara att jag har haft massor av bloggar. men igår så blev jag så less på alla så jag har nu slagit ihop dom bloggarna till bara två stycken. jag kan själv inte fatta att jag har skrivit i 15 bloggar. men nu har jag bara två. det som är ganska komiskt är att jag har massor av läsare på alla så jag fattar inte hur många som kommer läsa den här nu. gud det känns som att det kommer bli ganska mycke skvaler i klassen nu men men. ni får prata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0