100113

 
idag har det inte hänt så mycke. vi har haft fyra lektioner men ingen som man har kämpat oerhört mycke på. men efter skolan gick jag viktoria och josefin och fikade. gud va jag va kaffe sugen men jag tog varmchoklad istället så jag är kaffe sugen än. men men man kan ju inte få allt.

när jag kom hem så visste inte min bror eller jag vad vi skulle laga för mat. så det blev nudlar på min brors vis så om jag ska vara ärlig blev det ganska salt. men det kan man ju inte säga åt han. det är bara så taskigt.
nus sitter jag och väntar på att få gå och träna. det börjar sju så om uef om en halv timme så gå jag.

tränar ni med?


tisdag lite sent

jag är kanska lite sen men nu ska jag skriva om tisdagen. igår efter skolan tog jag min första körlektion. det var ganska nervöst. men det gick super bra och det hände inte så mycke.

när jag kom hem så fick jag veta att dom äntligen hade fixat vår toa. det har varit nästan stopp i toa så varje gång man spolade var man orolig att det skulle svämma över. men nu är det fixad och vi kan gå normalt på den.

men vid fyra ringde en man och sa att dom hade lokaliserat en vatten läcka till våran sommarstuga. så vi fick kasta i oss mat och sedan åka ner. det tar ungefär två timmar ner och på köpet var det totalstopp i skuleskogen. så det tog lite längre tid. men i alla fall så när vi kom fram så fick vi se att den största läckan var i badrummet som tur var. men det hade sprutat ut i hallen också så det var dyngsurt där med. vi tror att en ledning hade frusit och dcå blir det högt tryck så tre ledningar hade sprängslös. nu får vi hoppas att det inte blir så stor skada. jag kom ialla fall hem vid elva tolv tiden i natt. så det blev inte så många timmar sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0