mysigt

ja nu sitter man inkurad i en filt. med värmeljus tända på bordet. det känns som att man ärn ute och kampar på något sätt. men det är inte lika hemskt som när jag och mamma var nere i stugan förra året och värmen funkade inte.

nej men nu har jag klagat klart för idag. jag kan medela att jag är superladdad att fara och jobba i morgon om nu bussen går. men det får man ta i morgon då.


snöööö

är nu hos mamma. jag trodde hon skämtade när hon sa igår att det var kallt här. men alvaligt det är inte ens 15 grader inne. jag sitter med yllekofta och tjocksockar och fryser än som "¤#%¤¤. jag hoppas att hyresvärden kan fixa värmen snart. men det blir nog troligen först i morgon. så man får väll hålla ut och kura in sig i många täcken i kväll så man ionte dör av köld skador. haha skämtar lite men det känns så i alla fall.

snö ovädret har nu anlänt i övik. får hoppas att det inte blir så mycke kaos som i södra sverigen. frida var som ni vet upp här under helgan. vi fick veta att när hon skulle byta i sundsvall att hon höl på att missa tåget. men det var tur att hon hade så läng tid mellan bussen och tåget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0