mu

jag vet allvaligt inte vad jag ska skriva. dagen har väll varit ganska normal. ja jag mår väll halvdåligt. men det beror nog på att jag inte har ätit rätt mat eller så bra saker idag. men men livet går vidare.
efter skolan var jag ute och övningskörde. jag är överlycklig att jag fick äntligen godkänt. det kommer jag kunna leva på ett tag till i alla fall.


onsdag

är det redan onstdag. gud va tiden går fort fattar inte var all tid tar vägen. men den bara flyger iväg. men man ska ju ändå göra så gott man kan av att ta vara på tiden.

sitter nu på helsopedagogiken och försöker att  skriva om en artikel som handlar om hälsa. jag är typ klar så jag vet inte vad jag ska göra imorgon på den timmen. men det märks troligen kanske så får man sluta. jag hoppas på det. för då blir det fika. nej men nu måste jag fortsätta att arbeta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0