laddar

 
sitter nu och bara väntar på att klockan ska bli åtta och melodifestivalen ska  börja. dagen har väll varit sådär lång  och konstig. på eftermidaggen så satte min wak upp lampa plötsligt igång och jag kunde inte stänga av den. så efter ca två timmars försök att få av den så slet jag bara ur sladden. får nu se om jag orkar försöka senare eller om det blir in och lämna tillbaka den. jag tycker bara att det är så undligt. men men lite förvånar mig längre.

jag ska nu försöka att göra en försök att städa så att tiden gå lite fortare.



100227

imorse tog jag en väl förkänt sov morgon. jag tog det bara lugnt och låg kvar i sängen ganska länge. sen begav jag mig ner på stan för att slösa på dom pengar jag nu har fått. så jag har nu köpt en ny jacka för ett ganska bra pris. så jag är ganska nöjd.

men gud vilken snö det har kommit och fortsätter att komma. men man ska nu inte klaga på vädret. men finns det inget mellan ting eller?. nej troligen inte.
nej nu blir det en stor kopp kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0