hemma



jag är nu hemma eller det kanse inte är något att skriva om. men jag tycker att det är så härligt att bara få vara hemma utan krav eller tvång på sånt man måste göra. jag har nyss gjort klart den första läxan som jag har under praktiken och det känns skönt. jag lovade mig själv en sak för några veckor sedan när jag mådde som sämst. jag lovade mig själv att jag aldrig mer skulle göra så att jag skulle hamna i dan situatrionen eller anndra situationer där jag skulle må så dåligt igen. jag lovade mig själv att jag skulle göra allt som gick för att jag inte skulle bli utsatt för det gick. det enda som skulle få mig att må så dåligt är saker som jag inte kan styra över. än så länge har det funkat. jag har några gånger varit på väg att göra så att jag skulle hamna där igen. men alla kan fela och även jag.

men jag mår bra i alla fall och det är ju det som äör meningen. jag har också gjort en sak idag som jag intye skulle ha gjort för några år sedan. jag har glömt en läxa. förr skulle jag må så dåligt att jag inte skulle få ro eller annars skulle jag har så koll att det inte skulle ha hänt. men idag jorde jag det. jag kan säga att jag ingte är nöjd över m9g själv. men jag mår inte dåligt heller. men jag måste väll göra läxan snart. =)

jag hoppas att ni har en helt underbar kväll. det ska jag i alla fall ha.


ful bild men jag bjuder på den. jag tro josse gör det med =)


livet i lycka

solen lysser än. livet är skönt, jag har vårkänslor även om det bara är i februari än. men jag är glad. jag har så mycke den veckan som kommer men jag känner inte av det något. det skrämmer mig lite allt ordnar sig. det var en person som undrade hur jag kunde vara så glad så jag ska ge lite tips.

  • gå ut i solen och njut
  • oror dig inte för allt. det kommer att gå på något vis
  • nöj dig över det du redan har.
  • gör läxor på direkte och dra inte på det
  • njut bara av livet

jag det kanske inte är dom bästa men dom är mina tips.

 


älskar er

gud vilken härlig dag. jag kan inte fatta att man kan vara så glad en måndag förmiddag. men jag tror det beror på alla underbara komentarer jag har fått på sista tiden. dom är så underbara att man kommer på varför man igentligen skriver. jag vill bara tacka all er som läser min blogg varje dag i ur och skur. jag hoppas att ni kommer fortsätta att läsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0