allt och inget

jag har sorterat lite bland mina mappar och dokumet på datorn. så jag hittade några kloka ord och meningar som jag har fått för länge sedan. men jag ska dela med mig av dom här.

Ta aldrig någon för givet.
Ha alla dina vänner nära ditt hjärta,
för du kanske vaknar en dag och upptäcker att du förlorat en diamant
när du var för upptagen att samla på stenar.
Det är bättre att ha flera diamanter än många stenar
.

Jag vill hellre ha en blomma och ett snällt ord medan jag lever, än en hel hop när jag dör!

Lycka gör dig Söt,
Utmaningar gör dig Stark,
Sorger gör dig Human,
Misslyckanden gör dig Ödmjuk,  
Framgång gör att du Strålar ,  

men endast VÄNNER får dig att hålla ut!

när det känns som ett kilo bara väger 700 gram

jag hoppas att ni tycker om dom lika mycke som jag. som jag skulle ha sagt själv. dom säger allt men ändå ingeting.


glad

hej hej

jag kom nyss i från matlagningen. det känns super kul och bra att det var sista gången idag. så nu slipper vi henne. jag känner mig taskig men det bjuder jag på i så fall.
provet jag hade på förmiddagen tror jag att det gick bra på. jag hade inget som jag inte fattade eller viste om så nu är det bara att hålla tummarna på att det gick bra också.
jag har en sak till också jag haräntligen fått mina linser som jag har väntat på sedan slutet av januari. dom har haft ett problem så linserna har inte kommit. men jag fick nyss veta att jag nu kan hämta dom. s¨å det blir att springa ner och köpa innan jag går till bussen.


en hälig bild som jag tog förra året


onsdag

sitter ner i biblan och försöker fördriva tiden tills provet vi ska har om ett tag. jag är inte nervös och det gör mig väldigt fundersam på vad som har hänt med mig. jag tycker själv att jag borde vara skit nervös för jag har inte tränat så mycker på provet. men det kommer troligen att gå bra ändå. jag hoppas att ni håller era tummar för mig.

på eftermiddagen blir det att träffa handledarna till pratiken som vi ska ut på nästa vecka. men jag tror inte att det blir något problem det heller.

nej men nu måste jag gå.
hej på en stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0