arg

hur arg kan man bli på vissa personer. jag sitter just nu i bibblan vid en dator. jag hade skrivit hur mycke som helst på ett arbete. men så lämnade jag dator för att skriva ut en annan sak. men när jag kom tillbaka till datorn som jag hade suttit vid så satt en annan person vid den. det jag hade skrivit hade jag inte sparat och den dumma idioten som tog min dator kunde inte ens spara innan den loggade ut mig.

hur arg kan man bli. jag vill nästan skrika åt dom. men snällt kastade jag bara en arg blick till dom och sväljer ilskan.

om man kommer till en dator som står på och är inloggad på ett konto så betyder det nog inte att den är ledig.
ne nu ska jag gå och tröst äta mig godis, för att minska ilskan =(

Kommentarer
Postat av: LIENE

men fy vad jobbigt! så där gör man bara inte:O

2010-12-04 @ 10:18:34
URL: http://lienesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0