1 dec

ni ville att jag skulle köra den där listan som alla kör nu i december så självklart ska jag göra det.

Presentation av mig själv

jag
heter zandra men är döpt som sandra med s. men på grund av olika saker så har jag på sista tiden börjat skriva mitt namn med z.

jag är kanske lite konstig men extremt nyfiken. det folk inte vill att jag ska veta vill jag ändå veta även om det skulle vara tex planer till en julklapp eller likande.
jag älskar att skriva (noveller, dikter osv) och har gjort det i snart 5år. jag tycker också om att läsa vad andra har skrivit och hjälpa dom med att det ska bli bättre. så det har gjort så att under dom åren som jag har bloggat har det rasat in kommenterer från folk som vill ha hjälp att komma vidare eller bara vill ha en kommenter på hur man tycker om det. ( ni kan höra av er om ni också vill ha en kommentar på något som ni har skrivit)
jag tycker om att pyssla och har ganska ofta något projekt uppe. allt i från att jag stickar en mössa till målar om rummet.

jag bor i örnsköldsvik men vi säger ofta bara övik. det ligger mitt i mellan umeå och sundsvall och är en lagom stor stad. på sista tiden har den vuxit klaftigt så staden har blivit en av norrlands konsär/underhällnings stad. så det har varit allt i från melodifestivalen till star wors utstälning här.

jag har bara en storebror och sedan har jag tre extra syskon som jag kallar för halvsyskon. men som i självavärket inte har någon minsta släcktskap med mig (orkar inte gå in på det nu om ni inte fattar). min mamma och pappa är skilda och det är därför som jag är en pendlare.

jag går sista året på omvårdnadspogramet. men jag har ingen mista aning om vad jag vill bli när jag är stor. jag har en dröm på ett yrke men jag tror att om man berättar om sina drömmar så kommer det inte gå i uppfyllelse.

nu kommer jag inte på något mer att skriva och jag hoppas att det räcker =)

Kommentarer
Postat av: josefin

var gärna med i min julkalendertävling <3

http://sameoldstories.blogg.se/2010/december/lucka-1-tavling.html#comment

2010-12-01 @ 11:27:10
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, inte så mycket :) Ska du göra något roligt i helgen sen då? :)

2010-12-01 @ 12:05:27
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0