god morgon...

... eller god mitt på dan. man kan ju allavligt inte säga att det är morgon längre. även om man vaklnade nyss. det gjorde i alla fall inte jag. jag har varit vaken länge, men inte hunnit så mycke. om jag ska vara grymt ärlig så kom jag ur sängen nyss, då mennas inte att jag vaknade då. det var bara så att det var så mycke supr klister i sängen så jag kom bara inte ur den.



men nu är jag uppe opch det är ju det som spelar stor roll. jag har bestämmt mig att städa idag. om ni följer min blogg så vet ni nog att jag har velat städa garderoben typ hela veckan. men inte kommit för mig att göra det. men nu ska den städas och så ska jag se om man kan putsa fönstrerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0