forts mat

nu är maten klar och vi har ätit. jag blev (inte för att vara taskig) ganska förvånad att han faktist klarade av och att det smakade gott pajen han lagade. jag kanse har underskattat hans mat konst. det känns så i alla fall just nu. men jag vet hur det brukar gå i vanliga fall. så jag ska inte låta han lagga mat försig själv varje dag.
 


nu ska vi ta det lite lugnt och vänta på att efterrätten blir klar. vi har gjort pannacotta jag tycker det är super gott. men jag vet att alla tycker inte om det. Är ni en pannacotta gillare eller tycker ni inte om det?

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv; Haha, nej, lätt inte. Men han är liksom en snubbe med långt hår, klänning och budskap om att sprida kärlek. Han är hippie. Han är cool. ;)

2010-04-10 @ 01:12:59
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0