vatten stan är full av vatten

nu är det helg!!!!!!

det är fredag inte vilken fredag som helst. det är fredag den 11 september. jag kan inte fatta att det är åtta år sedan atentatet och sex sen anna lind dödades.

ja vi har haft svenska, bild, lunch, medecin, matte och samhällskunskap. det har gått bra inga problem.

ute regnar det massor. det bara öser ner. så man får vara inne.


hej hej

sitter i bibblan som vanligt. men det finns inte så mycke att göra. det är fredag idag. jippi. =) gud vad veckan har gått fort var har hela veckan tagit vägen. det här skrämer mig lite. ska det alltid gå så här fort. (men men)

nu måste jag gå för ville och josse gå alltid från mig

hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0