trött

ny vecka med nya tag. ja det känns lite så idag. jag har varit trött och less hela dagen. vi har bara haft tre lektioner men det har varit drygt ändå.

efter skolan gick jag på bilskolan och plugade teori tills bussen gick. när jag var på väg hem så började det att spöregna ovch det blåste kraftigt också.

men jag blev mycke gladare när jag kom hem och mötes av sindy som hade väntat på mig hela dagen. imorse ringde erik och undrade om pappa kunde vara vava (vård av valp) idag. för hans valp sindy har troligen blivid förkyld eller något sånt. hon var i alla fall hjätte sjuk så pappa skulle passa henne hela dagen.

när jag kom hem så fick jag gå ut och gå med sindy. men jag kände mig som en vante efter en lastbil. om jag säger så här vi tog en tur ner i diket.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0