så trött på klassen

ja nu är jag hemma igen. det var första gången jag hade aktiekunskap idag. det gick bättre än vad jag hade förväntat mig. på ville och josse lätt det som man dog om man gick det, men det var faktist ganska spänande lektion. jag tror att det kommer att gå bra att gå den här kursen ändå.

när vi slutade så gick vi ner på stan. ville skulle köpa nya byxor så jag följde henne. när vill gick till bussen h´gick jag och josse påp väska. jag hittade falktist en snygg väska som jag (kors i taket) köpte. josse ville ha den men jag var en aningen snabbare än henne. sedan fick jag kuta till bussen. jag prikade den precis när den kom så jag han med.

snart kommer dom som ska köpa vårt gamla hus hit för att skriva på kontraktet. det känns gansksa kul och sjönt att det äntligen är sålt. hoppas att vi kan göra något kul av pengarna. men dom kommer troligt vis att gå till några kosnader eller annat tråkigt tjafs.

jag mår mycke bättre idag. jag tror att förkylningen har gått över nu. men det kan man aldrig vara säker så jag får se om jag är med på idrotten i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0