myskväll

 


nu blir det myskväll men mammsi. undra hur lång tid det tar innan hon börjar snarka. det är ganska vanligt. =)


lungt

jag har inte gjort så mycke idag. jag har mäst tagit det lungt. min lille bror kom hem inatt. så han har varit i full gång hela dagen. men nu är han hemma på heltid. han har muckat.

jag har varit i tvätt stugan typ tills nu så jag är lite trött och varm. det är jobbigt att tvätta när man bor i lägenhet.

ute regnar det än så det blir att vara inne i kvälle igen.

svar på tal

från josse 
varför står det jocke <3 på din header? :P
svar : för att jocke finns alltid i mitt hjärta och kommer alltid att finnas där. jocke är min morbror som föll från en balkong och dog för några år sedan. så ni behöver inte oroa er för att jag har blivit kär eller något. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0