dryg

vi har haft tre lektioner idag. på kreativt skrivande fick vi berätta ur en bild. ja det låter lite lite flummigt. men det fick vi göra och det gick ganska bra.
sen hade vi socialomsorg med hipitanten. jag fattar inte hur man kan vara så dryg. men det är så jag känner över henne.
sen blev det samhällskundkap. då fick vi se en dokumentär om folkmordet i roanda (vet inte hur det stavas).
men det var väldigt gripande och man kan inte fatta att det bara är några år sedan det hände.

efter vi hade slutat fick jag åka med min bror hem. jag kan inte fatta hur han gör men på något sätt kan han alltid få mig att må bra. om jag har haft en jobbig dag, är helt trött, mår pytom så får han mig alltid att skratta och le.

nyss åt vi tårta för att han har muckat. om vi fortstätter så här så kommer jag att bli fet. =)

men nu måste jag sluta


bror liten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0