kanelbullens dag

kom nyss på att det är kanelbullens dag idag. jag som vill äta bullar.

har ni ätit några bullar idag.



snart är helgen slut

kan inte fatta att snart är helgen slut igen. det går så fort. idag är jag jätte trött så jag fattar inte hur jag ska orka kliva upp i morgon.

i morse så sov jag ut ganka länge (tycker jag i alla fall). sen packade jag och for till mamma. jag har inte gjort så mycke sen dass.

men gud vad kallt det är ute. det känns som att vintern har kommit. men jag hoppas att höstens värme är kvar lite till.

jag sitter nu och väntar på att mannen och havet ska börja.

hej då

Kommentarer
Postat av: Rebecca

visste ja inte :P

2011-05-28 @ 15:08:15
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0