fryser

på morgonen idag så hade skolan brandövning. varför måste det alltid vara den kallaste dagen? typ alla på sokolan stod opch hutrade och ville bara gå in igen.
varför kan det inte vara brandövning när det är sommar eller i alla fall när det är varmt.

sista lektionen så hade vi simning. jag hade bestämt mig att jag skulle simma 60 längder. dom första 10 var dom jobbigaste i hela mitt liv. men sen gick det bara och längderna bara flög iväg. jag skulle alvaligt kunna simma 20 till men tiden räckte inte om jag bsklulle med bussen. man jag är nöjd för mina 60.

men efter simningen har jag mått lite dåligt. jag har ont i hela kroppen (troligen träningsvärk) och så har jag ont i huvudet och mår almänt dåligt. det känns som att man har ett tryck över hela kroppen. jag hoppas att det kommer att gå över tills i morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0