=(

 
gud vad jag är less. jag orkar igentligen inte kämnpa mer. jag skulle kunna gå och gömma mig under sängen och inte komma fram innan det har ordnat upp sig. men vad gör det för nytta igentligen.

jag sklle ta fram minna vinter kläder idag. men jag hittar inte minna skor. jag fattar inte var dom kan ha tagit vägen. jag har sökt och sökt. men dom finns ingenstans. ibland önskar jag att man skulle kunna hitta på någon sorts sök apparat som hittade eller ialla fall kan berätta var saker är.
men jag är så less på att allt jag har hos pappa försvinner. tre barnklänningar som jag har fått av min moster är spårlös försvunnen. det är samma ska med minna tallrikar som jag har fått av mamma.

det känns som att det är någon som går och tar mina saker. men vem ska det vara? inte vet jag. men det kan inte heller bara försvinna.

så jag undrar var är dom då?

söndag

ja nu är jag hos pappa igen. det har varit en ganska normal söndag. jag är trött men det kommer jag nog kunna överleva.

jag har igentligen inte gjort så mycke idag. men man behöver inte vara super aktiv varje dag. jag tycker att man ska få ta det lungt minst en dag i veckan för att överleva. så det blev idag.

när jag kom till pappa blev jag jätte glad. för mitt nya bankkort hade kommit. så nu hoppas jag att den kommer att funka. man det kan man inte vara säker alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0