bra

 

provet idag gick ganska bra. jag hade inte förväntat mig att det skulle gå super så jag är nöjd. det gick i alla fall inte åt skgen. det som var jobbigt var att det var konstiga frågor som man fick lov att tänka på vad han ville att man skulle svara och att det var JÄTTE varmt i klassrummet.

mammma gick nyss. hon hade vunnit biljet till modos martch idag. jag hoppas att dom vinner för hon har knappt som det värkar nu så kommer dom att förlora.


trött

gud va trött jag är idag. jag fattade inte att det var redan morgon imorse när väckaren ringde. alvaligt så trodde jag att någon hade ställt om den för att retas. jag håller på att bli förkyld igen. ovanligt va? imorse hade jag typ ingen röst jag fick lov att värma upp stämbanden innan rösten kom. jag var lite orolig för att vi skulle ha redovisning och då måste man förtusan ha röst så att dom hör en.
men det gick bra och rsten är kvar än. men jag har fasligt ont i halsen. men men det får man inte känna efter.
nu sitter vi i biblan och fördriver tiden. som vanlit så har vi ingen lektion bara för att man arbetar flitigt. men jag och trolignenjosse och ville är ganska vana nu så det spelar ingen roll.

jag är grymmt laddad för provet i eftermiddag. jag trodde att jag skulle må dåligt och ha ångest över att jag inte kan ett skitt. men facktist så är jag lungn och är inte orolig över provet. men det kan vända snabbt.

jag hoppas att ni har det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0