trött i kroppen

vill ni veta vad jag har gjort idag. om niinte villdet så kan ni sluta läsa här.


imorse ringde klockan halv åtta. jag palrade mig upp. jag kan vara ärlig att jag var trött. vid kavrt över så for jag och mamma. vi hade bestämmt att vi skulle ner till sundsvall och handla jul klappar och göra något kul bara jag och mamma.men när vi kom ner så öste regnet ner. men vi kämpade i två timmar. det blev inte så mycke köpt. för båda två frös och var genom sur.
så efter två timmar i sundsvall så bestämde vi oss för att åka till ikea istället. där blev det lite eller lite och lite det blev mycke och dyrt. ja i alla fall jag kom hem för en timme sedan. på hem vägen så ringde vi och beställde pizza så det var bara att hämtaupp dom när vi körde förbi.

ja nu sitte jag och väntar på att dansbandskampen ska börja. så klart blir det små gluttar på körslaget.

jag hoppas att ni har haft och har det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0