spöken

igår var jag med elin och frida. vi såg på idol. tycker att det var lite sårgligt att eddy for ut. men det var ganska skönt också för hur jobbigt vär det när man hänger löst varje vecka. men det var ganska jobbigt när det var någon som busringde mig hela tiden. jag tror det var någon av villes sällskap för det är bara dom som har mitt numer och busringer hela tiden.

idag har jag försökt att göra lite läxor. det gick väll sådär men jag får väll kämpa lite i morgon också. lena och janne var förbi och hälsade på. dom kollade in vårt nya kök.

elin har fått försig att det spökar på övervåning. hon har hört något eller någon skratta konstigt inatt. så nu är hon liv räddatt gå upp på övervåning. när hon är på övervåningen så måste hon har dörren öppen och någon fler måste också vara där. jag hoppas att det går över snart eller ganska fort för jag far ju i morgon och då är det inga fler som bor på övervåningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0