söndag

ja nu är jag hos mamma igen. jag hade sakt att jag skulle på skyltsöndag men det blev inte av. jag orkade bra inte.

ne men nu orkar jag inte skriva mer.

hockey

det var jätte kul på hockey. det var fult i hallen så ni fattar att det var också ganska bra drag. sedan jag har träffat josse så har jag gått på fler martcher än innan är det ganska kul. som josse sa "jag trodde aldrig att du skulle bli intressera av hockey när vi träffades i ettan". ska jag vara alvalig så trodde jag inte det heller. men nu håller jag koll på hur det går för dom och jag är intresserad.

men om jag ska vara ärlig så kan jag inte så många regler (jag kan ofside och iceing (skit i stavningen)stolt över det) och jag tycker att det roligaste med hockey är klacken. men jag kan tipsa om man är väldigt sur ska man fara och kolla på hockey ställa sig i klacken för dom duar på allt.

något som jag inte skulle vilja bli även hur mycke jag skulle få är domare på en hockey match.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0