snabba men dryga onsdag

jag kan inte fatta atten sån här kort dag kan bli så dryg. jag har varit trött och less hela dagen. om ni undrar så vet jag inte varför jag har varit trött hela veckan. men jag hoppas att det bara är för att det har varit lov förra veckan.
varför måste det vara mullet och regn VARJE dag. jag är så trött på det. inte konstigt att man blir trött.

japp nu har jag klagar klart. efter skolan i dag så gick jag och ville ner på UH för att läsa svenska boken. det var ganska mysigt där. jag har aldrig varit på UH för att plugga. men jag skulle kunna gå dit oftare för att plugga.
när min bror skulle laga mat idag så funkade inte spisen. då hade en propp gått. det tog oss en halv timme innan vi hade hittat proppskåpet, hittat rätt propp och bytt den. så maten blev ganska sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0