skit blogg

om man inte får damp på bloggen snart kommer så är jag tålmodig. jag ber såmyhcke om förlåtelse att inlägget kom in så sent. jag har blivit utkastade och bloggen har laggat några gånger. så jag är ganska less.

i all fall så har dagen varit ganska normal. efter lunch idag kändes det mer som dagis men men. man kan inte göra så vettiga saker varje dag.

det känns jobbigt att typ hela klassen är ledig i morgon. men jag och josse kommer att kämpa på. jag vet inte om det är några feler men det märks troligen. jag vet i alla fall att engelska och självkänsla är ledig.

ps glöm inte att gratta josefin nilsson i morgon. hon fyller både år och har namsdag. jag har gett er tilllåtelse att bombadera henne med sms =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0