idol

ska snart sätta mig och kolla på idol. men jag tror jag bord städa lite så det inte blir så mycke imorgon eller söndag. det känns grymt skönt att det är fredag igen. men varje gång det blir fredag så blir jag bara mer och mer nervös att jag inte kommer hinna köpa alla julklappar.



fredag

har haft sovmorgon imorse. så vi hade bara en lektion inna lunch. jag mår illa vet inte varför allvaligt. men jag har ialla fall inte magsjuka. det kan bero på hamburgaren som jag åt. man ska inte äta hamburgare med kött i blää säger jag bara.

snart ska vi ha medecin. om jag inte miss tar mig så kommer vi ha provtagningt igen. är less på det  men vi har ju inte så mycke att säga till om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0