dragningskraft

ibland är det  har man tur att det inte är så långt hem. när jag skulle åka hem idag så satte sig fyllo bredvid mig. han började att fråga om hur gammal jag var,vad jag gick och annta sånt. som tur var så satte sig en mamma och hennes dotter bredvid. han började fråga om flickan.
när jag skulle kliva av sa jag till då svarar han
- ska jag kliva av?
- inte vet jag men jag ska av
- var ska jag av då?
- inte vet jag
en kvinna bakom mig
- nej du ska inte av här
mannen sätter sig igen så jag fick lov att säga ät han igen att jag skulle av.

dagen har vait ganska bra men lite drygt. grymtbesviken att vi inte fick fika idag jag som var så sugen. men men så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0