bläää

jag är än sjuk eller kraslig i alla fall. alvaligt vet jag inte om jag kommer att orka gå på skolan i morgon  men det märks troligen. igentligen måste jag vara på första lektionen jag var inte där förra veckan så det känns hemskt om jag inte kan vara där i morgon heller. det känns som  man kommer så långt efter alla andra. men jag får väll ta en reliv och bara gå dit. om det inte funkar så kan jag gå hem efter det.

jag hade lovat mamma att storstäda mitt rum innan jag skulle fara till pappa idag. när man har en förmåga att skuta upp allt så fick jag lov att städa idag. det var vdet jobbigaste jag har varit med om. men det blev i alla fall rent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0