blää

gud vad jag är trött i dag. ända sedan imorse när väckaren ringde så har jag varit trött och bara velat gå till baka till sängen. det är faktist ganska komiskt när nu klockan börjar bli mot sex på eftermiddagen. men man skla ju se lite posetivt på det. nu börjar det närma sig kväll.

det roligaste med dagen var nog medecinen. man kan då se hur kul man kan ha med en spruta och en vatten fylld hanske. vi satt och stak i hansken som sprutade lite om man tryckte.
vi skrämde också dom som skulle ta vaccinering bredvid när vi skulle städa undan.

trött

nu är det bara två lektioner kvar den här dagen. men jag vill hem NU. förmiddagen har gått bra. på aktie så hade läraren ett alvalig6 samtal med klassen. för det var någon (vet inte vem) som hade varit och skrivit av provet vi hade före lovet. jag tycker att det är hemskt att man ska behöva fuska för att klara ett prov. men det kom 9inte fram vem det var. men man får väll hoppas att han får veta.

jag har jätte ont i armen och huvudet. man får väll skylla på sprutan. jag hoppas i alla fall att det är den som är ute och spökar. för jag orkar inte vara sjuk igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0