6 maj

imorse hade jag prov i data excel. det gick ganska bra vi får se hur det gick senare. efter det hade vi info från komunal. det som var jobbigt med det var att det var mamma som höll föredrag. så jag tyckte att hela var menings löst. men jag värkar ialla fall ha överlevt lektionen. =) =)
eftrer lunchen hade vi medecin och mänken. på mänken läste vi ur boken. på medecinen fick vi prova på att a blodtryck. jag tror att jag var ett bra tränings offer för både josse och ville tränade på mej. man jag fick bara göra det en gång på josse.
eftrer det hade vi komikap då skulle vi få tillbaka några prov det var ganska tråkigt.

nu kanse ni undra vad  jag fick i går i present igår.

mormor       koffta
gustav          två stekpannor
josefin         berloker eller vad man kallar det
viktoria         pennfack
henrik          halsband
mamma      jacka
                      skor
                      pressobryggare

jag har inte fått av pappa än så det återkommer jag med.
men tack alla jag tycker om allt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0