5 maj

det har inte hänt så mycke idag. jag vaknade tidigt ingen var vaken jag tckte att ialla fall någon skulle palra sig upp och önska mej grattis. men dom låg och sov när jag gick också. när jag kom till skolan så var viktoria där. hon hade ialla fall inte glömmt det. första lektionen var matte. så det gick bra. efer den skulle jag upp till skolsköterska för att kolla upp skadan jag fick under praktiken. hon hade glömmt så jag fick typ komma in en kvart efter jag skulle vara där. det gick gansaka snabt men jag ska komma till baka nästa vecka men då till skolläkaren.

sen hade vi engelska. då gorde vi några övningar. det var en lärar student där så han hjälpte lite. han var ganska sjön för han kom från skåne och störde sig lite på vår dialekt. som till exempel att vi säger som iblend när det inte passar.

på eftermiddagen hade vi först svenska sen mänken och det hände inget då.

när jag slutade så gick jag ner på stan för att fördriva tiden tills henrik skulle sluta. men jag fick tråkigt så jag gick upp dit för att möta honom . men jag började gå för tidigt så jag han upp till skolan innan han slutade. så jag fick vänta utanför på honom.
när han hade slutat så gick vi ner mot stan igen. vi gick ner  till busstationen för att vänta på hans buss. när han hade åkt gick jag upp till min buss för att åka hem.

efter det har det inte hänt något.

ja så var min stora födelsedag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0