31 maj

idag är det morsdag hoppas att alla mammor har hafft en underbar dag.

jag sov ganska länge idag. på morgonen pakade jag för att fara till mamma. det såg värkligen ut som ett bomb ned slag på mitt rum men det förvånar mej inte heller när jag har det problemet att jag slänger allt på golvet.

innan jag kom till mamma så övnings körde. det  gick ganska bra. jag fick bara motorstop någrar gånger. men det är något som dom flesta har problem med. så jag oroar mej inte tids nog slutar jag få motorstop. men annars gick det super bra. inga insidenter hände. jag tror också att jag börjar lära mej att växla utan att titta.

när jag kom till mamma så fick jag tårta. gott
jag fick också vet att någon har försökt att ta min cykel men har troligen misslyckas. mamma hade sett att det var ett jack i min cykel tjedja. den man låser fast den med. men personen lyckades inte taav den och istället släppt ut all lufft ur däcken. hämskt att man inte kan ha sin cykel ifred. utan att låsa in den. jag vet inte vad jag ska göra. =(

jag har äntligen gjort klar min svenska upgift. jag är ganska nöjd med den.

men nu har jag inge mer att skriva om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0